17. 2. 11

Fokker Dr.I - part 2

Tako, Fokker je v glavnem sestavljen le po barvanju bo sledilo še nekaj PE-jev po trupu. Maketa gre kar lepo skupaj, srednje krilo je v enem kosu ampak sem se zaradi lažjega sestavljanja ter barvanja odločil, da ga prerežem ter kasneje posebej vstavim. Šive ki so že dodani pri maketi sem zbrusil in namesto teh dodal PE-je.

Pred temeljno barvo.



In še v temeljni barvi.





PE šivi.



V naslednjem koraku sledi barvanje kamuflaže.
LP

4 komentarji:

marmotte pravi ...

ohoho!že nestrpno čakam kako se bo tale monogokrilc razvil. Zanima pa me kako si lepil pe šive, ker so res šikani.
lp Jernej

prvi pravi ...

Ja,čisto in natančno delo. Odlično!

Anže Zorko pravi ...

Hvala obema, pe sem najprej s sekundnim prilepil na zadnjem delu, ker je ožji in je lažje zadet sredino, potem pa sem postopoma približno na vsak cm dodal malce sekundarja in krivil šiv proti trupu. Sem pa kar nekajkrat ponovil, da je ratalo tako kot sem si zamislil :).

marmotte pravi ...

Dobra fora, si bom zapomnil.:)

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake