2. 5. 12

Mil Mi-2










Mil Mi-2, HobbyBoss #87241, 1:72, 12513, AMZJ sredi sedemdesetih
Vsake toliko časa za popestritev na delovni mizi in v vitrinah naredim kakšen helikopter. Zadnje čase je v tem segmentu nedvomno vodilni HobbyBoss, ker so njihovi modeli vsi po vrsti kvalitetni in cenovno ugodni.
Pri samem sestavljanju nisem imel večjih problemov. Osnova je točna in nekateri detajli zelo realistični. Kljub vsemu pa sem moral zamenjati »air intake« z Quickboost #72350 in izpuha #72351. Notranjost in nekatere zunanje detajle pa sem oplemenitil s plehci narejenimi pri kitajskem Dream Model #0528. Ti so izredno tanki skratka odlični. Vsekakor jih priporočam vsem, ki radi detajlirate.
Odločil sem se, da naredim helikopter, ki je svoje dni služil v AMZJ za nadzor prometa iz zraka, za reševanje,…Že nekaj časa je obnovljen v letalskem muzeju Surčin pri Beogradu. Nalepke so Lift Here! P-72LH Choopers I. So odlične, saj se z njimi dela enostavno in hitro. Barvno in oblikovno tudi brez pripomb.
Barval sem z akrilom Xtracrylics XA1019 RAF Rescue Yellow. Na koncu maketa lakirana s satin lakom in to kljub dejstvu, da se muzejski original zelo sveti, kar pa je napačno.
Priporočam slehernemu maketarju razen seveda tistim, katerim vid ne služi več tako dobro, saj gre za pravi drobiž.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake