24. 5. 12

DOUGLAS D558-2 '' SKYROCKET''


Po dolgem času sem spet uspel končati maketo, saj mi študij ni dopuščal niti minute za ta hobi. Zadnja maketa, ki sem jo izdelal je malo drugačna, kot sem jih vajen, saj ponavadi delam samo prvo svetovno vojno zato je bilo prav zabavno poskusiti nekaj novega. Gre za omenjeno maketo od proizvajalca SPECIAL HOBBY v merilu 1:72. Maketa je povprečna, saj je bilo z njo kar veliko dela. Maketa je bolj ali manj OOB z manjšimi modifikacijami notranjosti. Barval sem z Gunze barvami in lakom. Podlago sem napravil iz zdrobljenega sladkorja. Z rezultatom sem srednje zadovoljen in menim da bi jo lahko naredil boljše. Maketo bo možno pogledati na SVM festivalu v Kranju. LP Gašper 
 




0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake