14. 3. 11

Eurofighter EF-2000

.




.
Revell #04317, 1:72, Eurofighter EF-2000, JG 74 »Molders«, Neuburg 2010
EF je danes že zelo pogosto letalo. Za njegove makete to ne morem ravno trditi. Revellov je sicer najboljši, a vseeno daleč od dobre ocene. Njegovo sestavljanje je sila zakomplicirano, tako da sem moral večkrat razmisliti, kako naprej. Za nameček pa je plastika narejena zelo površno (ali pa sem imel nesrečo in naletel na slabo kopijo). Sprednja šipca je bila vlita na pol. Glavna pa s šivom po sredini. Groza. In še in še,…
Pri sestavljanju sem uporabil Eduard #73313, ki mi je precej pomagal, da sem izboljšal končno podobo makete.
Barvano z akrili. Glavna barva sivo-modra je Akan. S temi barvami se res odlično dela, ker hitro sušijo in se lahko nanašajo zelo na tanko.
Osnovne nalepke so iz seta s knjigo Mark I / 4+ in so odlične. Žal pa so slabi revellovi stencili, ker srebrijo kljub večkratnemu mehčanju. Pravzaprav se to dogaja že na samem papirju.
Na gotovi maketi se skoraj ne vidi, koliko problemov sem imel pri njenem sestavljanju. Maketo priporočam le EF ljubiteljem.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake