18. 7. 17

Mirage F.1B







Dassault Mirage F.1B, Special Hobby #SH72291, 1:72, 118-SW, 502, ER 2/33 »Savoie«, BA 118 Mont de Marsan, Nancy-Ochey Julij 2014, Francija
Leta 2014 sem bil v vojaški letalski bazi Nancy-Ochey na vzhodu Francije, ko so Mirage F.1 še zadnjič nastopali na letalskih mitingih pred upokojitvijo. V ta namen so vsi imeli posebno pobarvane repe (3 črte). Med njimi je bil tudi dvosed, katerega maketo sem izdelal.
Kako kvalitetna je Special Hobby maketa, sem opisal že v prispevku o sestavljanju španskega F.1CE: http://svmalem.blogspot.si/2017/01/dassault-mirage-f1ce.html Za razliko od enoseda pa ima dvosed kar nekaj manjših napak. Omembe vredni: napačna dva panela na grbi takoj za drugo kabino ter detajli na spodnjem delu za prvima kolesoma. Priporočam, da se to vsekakor popravi. Tokrat sem precej manj kompliciral in uporabil veliko manj dodatkov kot pri enosedu: CMK kolesa Q72 251 in sedeža Q72 254, maske Peewit M72066 in Master pitot cev AM-72-058. A kljub vsemu je nastala odlična maketa.
Zgoraj je sivo-modri akril Tamiya. Spodaj Alclad II semi matt aluminium. Rdečo barvo na repu in vstopnikih zraka motorja sem pobarval z Akan in to kljub dejstvu, da SH v škatli ponuja nalepke. Tudi pri F.1B so te narejene pri Cartografu tako kot pri ostalih verzijah.
Za mene je Miarge F.1 oblikovno eno lepših sodobnih vojaških letal. B verzija pa je z drugih sedežem in dvignjeno grbo za njim sploh vrhunec. In to naj bo vsaj eden od razlogov, da mora biti ta maketa v zbirki slehernega ljubitelja sodobnega vojaškega letalstva. Bravo Special Hobby.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake