1. 5. 13

Suhoj Su-30K

Suhoj Su-30K, Trumpeter #01645, 1:72, SB008, 24. Sqn. »The Hawks«, Pune 1997, Temporary repainted in special colours to commemorate the 50th Anniversary of Indian Independence
Indija je imela le začasno 18 Su-30K, ki so bili v bistvu malenkostno predelani Su-27UB (možnost tankanja goriva v zraku in premaknjen IRST na desno). Vsa letala so vrnili Rusiji takoj, ko so začeli z lastno proizvodnjo izboljšane verzije Su-30MKI (kanardi, motorja z vektorskim potiskom, modernejši kokpit, drugačno sprednje podvozje,…).
Trumpeterjeva maketa je vsekakor najboljši Su-27 v merilu. Krasijo jo lepi detajli, enostavno sestavljanje trupa, točnost, solidne nalepke, arsenal oborožitve. Zamerim pa šiv na prozornem pokrovu kabine, na trenutke zmedena sestavnica in še kaj bi se našlo. Pri sestavljanju sem uporabil kup dodatkov, ki so izboljšali že tako dobro osnovo: DreamModel #0542 plehce, Aires motorja iz smole #7281, Quickboost Refueling Probe, DreamModel Pitot Tube #0707 in Eduard maske CX330. Nekaj stvari pa sem moral predelati kar sam. Tu imam v mislih sprednje podvozje, cev za tankanje goriva in še kup malenkosti.
Osnovne barve (razen AKAN bele) sem zmešal iz Tamiya osnove: sprednja iz oranžne in rdeče in zadnja iz treh odtenkov zelene. Nalepke so iz seta Begemot #72-025, ki sem ga delno uporabil že pri ukrajinskem Su-27 ( http://svmalem.blogspot.com/2011/03/suhoj-su-27p.html ). Stencili pa so kar iz škatle. Kot zanimivost to, da sem naredil za vse nalepke podlago iz osnovne svetlo modre kamuflažne barve, ker so Indijci pustili kar stare napise/oznake, ko so letalo prebarvali.
Že sam Su-27 je oblikovno zelo atraktivno letalo. Če pa je za nameček v tako zanimivih barvah, kot je moj, pa je zadetek v polno. Maketo absolutno priporočam.
 

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake