8. 5. 13

Fokker Dr.I (SMER 1:72)


Spet se javljam, z najnovejšo maketo FOKKER DR.I. V sestavljanju sem res užival, ker sem lahko bil zelo ustvarjalen in sem z rezultatom zelo zadovoljen. SMER-ova maketa je res zelo dobra ampak sem veliko delov izdelal v samogradnji, kot je naprimer celotna notranjost ter motor. Odločil sem za verzijo Ltn. Rudolfa Klimke, Jasta 27 1918, o kateri sem imel žal malo slikovnega gradiva, sem se pa zato orientiral po zapisih iz knjige. Nalepke sem uporabil iz seta BLUE RIDER. Barval sem z Gunze/humbrol barvmi. Sedaj pa še slike:





3 komentarji:

Anže Zorko pravi ...

Krasen malček Gašper, čestitke...

Anonimni pravi ...

a to čopič ali pištola? a.

Gašper Podbregar pravi ...

samo temnejše črte na krilih so z čopičem, drugače vse ostalo z airbrushem.

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake