1. 1. 12

MiG-23ML

SREČNO 2012









MiG-23ML, RV Aircraft #72002, 1:72, ex Iraq, Moma Stanojlović depot 1992
Ko sem prvič odprl škatlo s to nesestavljeno maketo, sem osupel nad površinskimi detajli. Res enkratno izgleda, zato dobi človek občutek, da nič ne manjka. A prvi vtis še kako vara. Plastika je narejena v »short run« prešanju, kar pomeni nemalo problemov pri sestavljanju, veliko kitanja, brušenja in posledično popravljanje sicer prekrasnih detajlov. Razočaral me je tudi prozorni pokrov kabine, ki je predebel, da bi dobil pozitivno oceno. Za nameček pa je v mojem pakiranju manjkalo par manjših kosov plastike. Tudi navodila niso v ponos maketi, ker sem moral večkrat dobro razmisliti, kako naprej. Da ne bom samo grajal. Maketi so dodani plehci in prekrasne nalepke z velikim setom stencilov za več letal.
Odločil sem se, da naredim maketo letala, ki je prišlo v remont v takratno državo iz Iraqa skupaj v kompletu z MiG-21. Zaradi embarga je letalo ostalo na Balkanu vse do danes. Za rondele in zastavo na repu sem uporabil nalepke Balkan Models BM-7203, ki so solidne, le grob ne smeš biti z njimi, ker so zelo tanke in rade hitro razpadejo. Tudi tisk bi lahko bil bolj točen.
Barvano s kombinacijo Gunze akrilov - vsega skupaj 10 različnih odtenkov. Torej je bilo precej maskiranja in čakanja na sušenje, a na koncu se je vsekakor izplačalo, kajti maketa izgleda zelo pisano in atraktivno.
Če želite imeti za vsako ceno MiG-23 v svoji kolekciji, ga le nabavite, kajti je daleč najboljša opcija v 1:72. Ostali pa se ga izognite v velikem loku.

1 komentarji:

prvi pravi ...

Silvo srečno novo leto tudi tebi!

Primož

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake