19. 1. 12

Chengdu/PAC JF-17 Thunder

a








Chengdu/PAC JF-17 Thunder, Trumpeter #1657, 1:72, 07-101 Special Marks, Pakistan 2007
JF-17 je novi kitajsko-pakistanski lovec, nekakšen čuden mešanec med zahodno tehnologijo (oblika nehote spominja na F-16) in kitajsko tehnologijo. Moja maketa je prvo letalo iz serije osmih narejenih še na Kitajskem za Pakistan, zato je v posebnih barvah zastav obeh. Zdel se mi je bolj atraktiven, kot klasično siv.
Sama maketa se sestavlja odlično, zato kakšnih večjih problemov nisem imel. Mogoče edino motijo nekateri manjši sestavni delci iz plastike, ker potrebuješ lupo, da ugotoviš, za kaj sploh gre. Malce nerazumljivo, kajti pakiranju so dodani tudi nekateri plehci (izpuh, armaturka, pasovi…). Prav zato je bilo nujno, da sem pri sestavljanju uporabil še kovinske dodatke kitajske firme Dreammodel DM #0526 namesto plastičnega drobiža.
Z barvami je bil manjši problem, ker sem moral namešati pakistansko zeleno, saj jo nihče od večjih proizvajalcev ne izdeluje. S »partijsko« rdečo pa sem imel več sreče z Akan #73041. Nalepke so kar iz škatle. Namesto strel, zvezd in pol mesecev sem raje naredil maske in jih pobarval.
Kaj reči za konec. Maketo priporočam vsem ljubiteljem sodobnih lovcev, še posebej pa tistim, ki jih privlači »vzhodnjaška« tehnologija.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake