12. 1. 11

Willys Jeep

.

.







Že več kot dve leti nazaj sem začel z izdelavo te vinjetke, vendar se je ustavilo pri figurah, saj ni bilo druge kot da se jih korenito predela. Dovolj dolgo sem odlašal, zato sem se enostavno lotil zadeve. Willys je najstarejša možna maketa od Tamiye, ki je tak cr*p, da je kar smešno, zraven so eduard PE,resin radio in nekaj malenkosti v samogradnji. Figure so mešanica dragon/miniart plastičnih figur, ki pa so zahtevale precej obdelave, da so pravilno sedle v jeep. Pri figuri voznika sem moral na novo izdelati roke v katerih drži volan in sicer sem najprej povezal dlani s trupom s pomočjo žice, nato pa nanjo nanesel tamiyin epoxi putty in ga oblikoval v nekaj podobnega anatomiji roke. Ko se je putty posušil pa sem čez roke z magic sculptom oblikoval še rokave.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake