1. 11. 23

Eurocopter EC665 Tigre HAP (HobbyBoss 1:72)

Eurocopter EC665 Tigre HAP, HobbyBoss #87210, 1:72. BHI, 5. RHC, Fassberg, AeroSpace Day 2013. Eurocopter Tiger je dvomotorni jurišni helikopter, ki je prvič vstopil v službo leta 2003. Izdeluje ga Airbus Helicopters (prej Eurocopter), ki je nastal z združitvijo divizij francoskega Aérospatiale in nemške DASA. Airbus Helicopters ga uradno imenuje EC665. V Franciji in Španiji je Tiger znan kot Tigre (francosko in špansko ime za Tigra), medtem ko se v Nemčiji imenuje Tiger. Prvi tuji kupec je bila Avstralija. Francija pa je do leta 2012 prejela 40 kosov Tigre HAP. HobbyBoss je naredil solidno osnovo za izdelavo makete Tigra v merilu 1:72. Pri tem pa je potrebno upoštevati, da gre za zgodnjo verzijo ali celo za prototip. Plastika je siva in dobro odlita. Detajlov je kar nekaj, a jih pogrešam še precej (posebej spodaj). Sploh notranjost kabine je špartanska. Manjkajo tudi nalepke za armaturni plošči in ostalo notranjost. Ta se zaradi velikih steklenih površin kar dobro vidi. Sestavlja se enostavno in hitro. Kitanja je malo, ker deli med saboj lepo nalegajo skupaj. Jaz sem zamenjal le kolesa z ResKit RS72-0281. Prozorne dele kabine pa sem pred barvanjem zaščitil z maskami KV Models #87210. Verzija Tigre HAP mi je še posebej všeč zaradi zanimive maskirne sheme. Pri tem sem uporabil Mr.Paint barve in UHU Tac za mehkejše prehode med njimi. Nalepke so iz škatle. Za serijsko črkovno oznako pa sem uporabil zalogo. Maketa je zaradi atraktivnega barvanja zelo zanimiva in kar izstopa v moji zbirki evropskih uporabnikov helikopterjev merila 1:72. Celo začetniki ne bodo imeli veliko problemov s sestavljanjem. Edino barvanje jim lahko povzroči nekaj težav. Pa ni tako hudo.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake