1. 12. 21

MiG-25PD

MiG-25PD, Hasegawa #02213, 1:72, rdeči 49, 146. Fighter Aviation Regiment, Ukrajina 1995. MiG-25PD je izboljšani model P z IRST sistemom. Ukrajina je po razpadu Sovjetske zveze obdržala kar nekaj teh letal. Večina pa je bila kmalu prizemljena, ker so bila slabo vzdrževana. Pa tudi resurs jim je kmalu potekel. Hasegawa je 2016 prepakirala plastiko narejeno pri ICM. Dodali so le svoje nalepke. Pa še te so brez servisnih napisov. ICM je prvo orodje za MiG-25PD naredil že leta 2008 in prav tega so si sposodili Japonci. Leta 2018 pa so Ukrajinci naredili še eno precej izboljšano orodje. Predvsem zaradi dejstva, ker iz starega orodja ni bilo mogoče narediti vseh verzij MiG-25, ki jih sploh ni bilo tako malo. Plastika je večinoma povprečno narejena. Tudi detajli so še kar uporabni. Žal pa sta kabina in podvozje precej enostavna, da ne rečem slaba. Na srečo je na trgu dovolj dodatkov za izboljšavo le teh. Sama plastika se sestavlja solidno. Nisem imel večjih problemov. Le vstopnika zraka za motorja sta nenavadne konstrukcije. Kar nekaj časa sem bulil v skromna navodila, da sem razumel, kako jih je potrebno zlepiti. Spisek dodatkov je pri tej maketi res dolg in nekateri so res vredni nakupa: Eduard plehci za notranjost kabine SS738, odlična izpuha Armory AR ACA7251, ResKit wheels bay RSU72-109, RES-IM sedež #7206, Armory kolesa iz smole AR AW2021, Armory intake air flow splitters AR MA7207, maske New Ware NWAM0487, Master pitot cev AM-72-114. Skoraj vsi MiG-25 so bili sivi. Ukrajina je le prebarvala rdeče zvezde in dodala svoje simbole. Ker so bila letala že precej zdelana, sem malo več pozornosti posvetil staranju. Nalepka so iz seta Begemot #72-015. Servisni napisi (stencili) so tudi od istega proizvajalca #72-016. Z njimi se dela kar dobra. Moti le to, da so mat. Raje bi videl, da so gladke, svetleče. Z gotovim izdelkom sem še kar zadovoljen. Me prav zanima, kako bi vse skupaj izpadlo z »novim« orodjem. Mogoče pa kdaj?

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake