1. 4. 21

Sea King HC.4

Westland Sea King HC.4, Cyber-Hobby #5073, 1:72, ZG820, A, 845. NAS, IFOR, Bosna 1994. Royal Navy je dobila prve Sea King HC.4 leta 1981. Skupaj so prejeli 42 helikopterjev. Uporabljali so jih predvsem za transportne naloge. Najprej v Falklandski vojni. Sredi devetdesetih tudi v BiH v sklopu IFOR operacije in kasneje še v SFOR akciji na Balkanu. Zadnje so upokojili 2016. Cyber-Hobby/Dragon maketa je nastala leta 2012. Gre za odlično narejeno plastiko z lepimi detajli. Dodane so dvojne elise - za ponazoritev vrtečih ali za mirujoče/zložene. Kabina je solidno opremljena. Kot piko na i so tukaj še stopničke za vstop vanjo. Daleč najslabši del tega seta so navodila, ki so precej enostavna in brez navodil za barvanje notranjosti in sestavnih delov. Lista barv je sicer prisotna. To pa je tudi vse. V škatli je plastika za zgodnjo verzijo HC.4 iz časa Falklandske vojne. Jaz pa sem delal helikopter iz srede devetdesetih, ki je v precej detajlih drugačen. Ima veliko več anten in senzorjev, metalce vab, filter praha za motorja in še in še. Vse to sem torej moral narediti sam. Veliko dela je bilo. Poleg tega sem uporabil še dva seta plahcev: Eduard #72558 in #73465 (skupaj trije veliki). Uporabljene so bile tudi maske CX338, resin kolesa ResKit RS-72-0042 in pa odlična motorja iz smole Black Dog A72054. Maketa je pobarvana z Mr.Paint barvami. Kamuflaža je narejena s Tamiya lepilnimi trakovi. S tem je bilo kar precej dela. Pa tudi tako »razmetan« helikopter ni enostavno maskirati. Uporabljene nalepke Model Alliance MA-72103, ki so za 9 različnih verzij Sea King (tudi mornariški). Že dolgo nisem sestavljal tako zahtevno maketo, za kar sem porabil nenormalno veliko časa. Samogradnja detajlov in komplicirano barvanje pa je bil glavni razlog za to. Ampak ni mi žal, ker je rezultat res odličen. Maketa izgleda brez dvoma zelo atraktivno.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake