1. 7. 20

SAAB AJ37 Viggen







SAAB AJ37 Viggen, Special Hobby SH72411A, 1:72, 7-62, 37062, F7 Wing, Satenas 1990, Švedska
Viggen AJ37 je prva verzija, ki je prišla v uporabo leta 1973 in to najprej v Wing F7. Kasneje so jih dobile še ostale enote. Švedi so ga poimenovali Attack-Viggen. Vsega skupaj so imeli 106 letal.
Special Hobby je naredil orodje viggna v kooperaciji s švedskim Tarangusom. Obe firmi ponujata praktično vse verzije tega letala. Zelo ugoden nakup je duo pack, ki poleg dveh maket (enoseda in dvoseda) vsebuje odlično knjigo založnika HMH Piblications - #007. Vsaka verzija makete vsebuje nalepke za 3 letala.
Plastika je odlično narejena. Veselijo točni in lepi detajli. Praktično nič ne manjka. Sestavlja se brez najmanjšega problema. Končno smo le dobili vrhunsko osnovo za Viggna v 1:72. Sam sem dokupil še par dodatkov: CMK Cockpit Set #7223 iz poliuretanske smole, kolesa CMK Q72345, CMK Trust Reverser Q72343, Special Hobby maske M72002 in Master pitot cev AM-72-056. A tudi brez teh dodatkov je možno narediti vrhunsko maketo.
Viggen brez unikatne in zares zanimive maskirne kamuflaže ni tisto pravo, zato je bila odločitev o barvni shemi enostavna. Pri tem sem uporabil MRP barve, ki so namenjene za to letalo. Kamuflažo zgoraj sem naredil s pomočjo Maestro Models paint mask MAX MMK 7271. Maskiral sem vsako barvo posebej. Bilo je veliko dela, ampak rezultat ni izostal. Nalepke sem uporabil kar iz škatle. So odlične in vsebujejo vse potrebne servisne napise.
Končno je Viggen na moji polici. Zares dolgo sem si ga želel, a ni bilo na trgu dovolj dobre osnove na voljo. Sedaj je tukaj vrhunski Tarangus/Special Hobby. Sledi dvosed, ki je še v mojem dvojnem pakiranju. Zna pa se zgoditi, da bo še kakšen,…


0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake