3. 5. 19

MiG-21 LanceR-C








MiG-21MF LanceR-C, RV Aircraft #72037, 1:72, 6305, 861. Sqn., 86. Air Flotila, Fetesti Air Base 2008
LanceR je izraelska posodobitev romunskih MiG-21MF na NATO standard. Obstajajo tri verzije: LanceR-A je prva verzija enoseda, ki ni več v porabi, LanceR-B je dvosed UB in LanceR-C pa je aktualen enosed.
Najprej sem želel sestaviti kompletno RV maketo. Ko pa je prišel na trg novi Eduard MiG-21MF, pa sem se odločil, da kombiniram obe plastiki. Na koncu pa je izpadlo tako, da sem uporabil večinoma eduardovo plastiko. Od RV pa le resine, pobarvane plehce in nalepke. Dodal sem še Master pitot cev AM-72-044, zavore Brassin #672193, Quickboost sete: QB72580/72581/72583/72588. Sestavljanje je potekalo brez večjih pretresov. Malce problema je bilo le z množico anten in senzorjev, ki jih ima samo LanceR. Tudi notranjost kabine ni turkizno-zelena, kot pri ostalih MiG-21 ampak siva.
Romunski LanceR-C je res unikatno pobarvan. Vedno mi je bil všeč, zato sem si ga dolgo časa želel imeti na polici. Uporabljene barve so MRP. Nalepke pa RV.
RV maketa ima več manjših napak in eno težko popravljivo - nos letala. Tudi zaradi tega sem se odločil, da uporabim eduardovo plastiko. Kombinacija mi je popolnoma uspela, zato je nastal atraktiven in zanimiv izdelek. Pa še redko viden je.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake