29. 5. 14

MIRAGE 2000P

Malo drugačna maketa iz moje strani, saj ponavadi delam letala iz WW1, vinjete.. Glavni razlog za izdelavo je bil ta, da bi si rad naredil zbirko t.i. ''DELTA WING'' letal. Maketa je od Revella v merilu 1/72 in sem jo imel kar nekaj časa na lagru sedaj pa je končno prišel čas. Maketa me je zelo izmučila saj je bilo zelo veliko kitanja in brušenja, skoraj bi jo že pospravil nazaj v škatlo ampak mi jo je nekako le uspelo končati in sem srečen da je za mano. Uporabil sem Eduardove plehe, nekaj malenkosti sem izdelal sam in FCMove nalepke saj sem se odločil naredit Perujca, ker mi je barvna shema zelo všeč. Barval sem z Gunze in AK akrili. Ker mi je bilo samo letalo na koncu nekako ''dolgočasno'' sem se odločil da napravim še podstavek in dodam zastavo(Postavljena je tja samo kot dekoracija k podstavku in ne kot prikrivanje kakšne napake ipd. Very Happy) Izpadla je tako kot pač je, vem da bi jo lahko naredil boljše ampak sem z njo prav tako zadovoljen. 





0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake