2. 10. 11

Lotus Seven [2.del]

.
Predstavitev makete in referenčnih slik si lahko ogledate v prispevku Lotus Seven [1.del].

Tamiyjine makete so že dolga leta pravzaprav kar sinonim za odlično medsebojno prileganje delov. Deli karoserije tega Lotusa pa se navkljub tako opevani kvaliteti ne prilegajo popolnoma. To seveda ne pomeni, da je prileganje slabo, pa vendar... Potrebnih je bilo nekaj popravkov.





Glede na referenčne slike sem ustrezno predelal sprednji del karoserije.




Avto, katerega maketo izdelujem, ima zadnje odbijače precej drugačne oblike od Tamiyine makete, ki mi služi kot osnova. Približno pravilno obliko sem ustvaril z uporabo Tamiya Epoxy putty dvokomponentnega kita. Sledilo je brušenje.











Podobno sem izdelal še sprednja blatnika.

3 komentarji:

Anže Zorko pravi ...

Zakon tole, res krasne linije.

Anže

prvi pravi ...

Ja, meni se tudi dopade. Pa naj še kdo reče, da avto ne more biti seksapilen ;)

matic176 pravi ...

Hehe, seveda je lahko! ;)

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake