17. 8. 11

Shelby Cobra MK

Proizvajalec: Revell

Merilo: 1:24

Izdelal: Matic Kapš

Leto izdelave: 2011

Revellova maketa Cobre je solidna, sestavlja se lepo, vendar pa ima tudi kar nekaj pomankljivosti. Z malo spretnosti je možno narediti povsem zgledno maketo.

Odločil sem se za izdelavo civilne verzije. V samogradnji sem izdelal kromirane odbijače, nove izpuhe, vzmeti ter manšete, podaljšal šasijo in popravil strukturo vpetja. Dodelal sem notranjost (sedeža, tapete vrat, kosmatenje, izdelava predpražnikov), dodal nekaj delov k motorju in ga ožičil. Izdelal sem nove stranske reže, popravil nagib vetrobranskega stekla in tega tudi občutno stanjšal, stranski stekelci pa sem zamenjal s tanjšima. Naredil sem tudi nove brisalce. Dvobarvnim platiščem sem dodal še ventilčke.

Izbral sem zelo temno sivo (skoraj črno) kovinsko barvo karoserije z dvema vzdolžnima belima črtama.
Večina kromiranih delcev je pobarvanih z Alclad II krom barvo.
Podrobnejši postopek izdelave bom opisal v enem od naslednjih prispevkov.



Brisalci izdelani v samogradnji in občutno stanjšan okvir vetrobranskega stekla:


Primerjava debeline Revellovih stranskih stekelc z novimi, tanjšimi:


2 komentarji:

Anže Zorko pravi ...

Defenitivno ena najlepših avtomobilskih maket, kar sem jih videl.

matic176 pravi ...

Hvala! Me veseli, da ti je všeč!

Naj omenim, da par manjših popravkov na maketi še sledi.

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake