19. 5. 11

Albatros

.
Po dolgem času se ponovno javljam. Že kar nekaj časa je minilo, ko sem začel sestavljati tega ALBATROSA D.V (Smer 1:72) ampak ga nisem imel časa še dokončati zaradi obveznosti z mojim drugim hobijem(igranje v bandu) in seveda šole saj sem imel veliko priprav na maturo. Torej o maketi sami: Barval sem z Gunze & humbrol barvami, staral sem z washem in postshadingom, sedaj me čaka ''šiviljsko delo'' se pravi napeljevanje žic in seveda samo lakiranje. Toliko zaenkrat, ko bo gotova objavim še slike. LP Gašper

2 komentarji:

Anže Zorko pravi ...

Krasen Albatros, imaš mogoče kakšne večje slike?

Gašper Podbregar pravi ...

Žal nimam ker imam kot ponavadi probleme z fotoaparatom in sem slikal z mobilnim telefonom..:( morem si kupiti nekaj boljšega in ko bo gotova maketa poslikam v boljši in večji kvaliteti.

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake