13. 5. 11

305G havbica 5. del

.
Vse ostale zadeve so pripravljene, tako da lahko začnem barvati havbico. Najprej je potrebno pobarvati lesene podstavke, na katerih havbica stoji. Prvi načrt je bil, da simuliram les samo s pomočjo olja, potem pa sem videl članek nekega gospoda, ki je uporabil tudi akrile. Ker tehnike še nisem probal, je to bila odlična priložnost.

Najprej je treba pobarvati "les" v osnovno barvo. Sam sem uporabil Air Valejo Sand.
Sledi izbira barve, s katero bom barval letnice. Na koncu sem izbral MC Valejo Flat Earth
Preostane risanje letnic. Na internetu sem našel sliko hrastovega lesa, katero sem kopiral
Tako sem hitro napredoval in simuliral letnice po vsem lesu
Postopek je kar enostaven in hiter, se je pa treba opozarjati, da rišemo kar se da neenakomerne črte, da dobimo zanimive in naravne efekte. Če bi tehniko uporabil na letalu, bi se vsekakor bolj potrudil in tudi uporabil vsaj dva čopiča, da bi dobil črte različnih debelin. Sami podstavki bodo zelo zaprašeni, zato se nisem sekiral in hitro skočil na zadnji del postopka - olja. Vzel sem W&N rjavo barvo in jo zelo na debelo nanesel na površino.
Za tem sem rahlo vlekel čopič od zgoraj navzdol, in v smeri letnic.
Potem sem zamenjal čopič, za ploščatega in mehkejšega in dokončal delo

Havbica je tudi dobila novo obleko z odtenkom H405; olivna zelena od Gunzeja. Ker je slučajno to ena izmed barv, ki jo moram porabiti in je omenjena tudi v navodilih, sem jo z veseljem uporabil. Je pa barva za moj okus čisto pretemna in jo bom posvetlil z mojimi akrilnimi barvami
To sem že nekajkrat napisal, a je vredno še enkrat omeniti. Če bo vaša osnovna barva na maketi pretemna, se bodo vsi vaši postopki staranja tudi manj videli (razen praha). Zato se vedno splača osnovno barvo posvetliti in se tako izogniti dolgočasnim končnim izgledom.

Lep maketarski vikend!

PS. dodajam povezavo do teme, kjer sem to prebral - 



2 komentarji:

matic176 pravi ...

Zelo zanimiv prispevek! Les ima (vsaj za moj okus) nek prav poseben čar. Imitacija lesa lepo popestri makete. Moram tudi sam preizkusiti to tehniko, rezultat izgleda precej prepričljiv!

prvi pravi ...

Hvala Matic!

Malo mi je žal, da se nisem bolj potrudil, a zdaj je kar je. Sem dodal še povezavo do teme, kjer sem to tehniko videl. Se splača pogledati, ker je tip res mojster.

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake