3. 12. 12

BAe Hawk T.1A


BAe Hawk T.1A, Airfix A02005, 1:72, CP, XX331, 100. Squadron RAF, 2009
Ta maketa pa je popolno nasprotje Kinetic Sufi, katero sem imel v delu pred Hawkom. Je zelo enostavna, z ravno prav sestavnimi deli, s pregledno in vsem razumljivo sestavnico. Nekaj pa je le skupno obema: namreč preširoki paneli za to merilo. To je pač Airfixov zaščitni znak, čeprav ni tako hudo, kot se sliši.
Sestavlja se odlično, zato bi bil iz škatle gotov v enem dnevu. Ker pa sem uporabil Eduard set plehcev #72337, sedeža iz smole PJ Production in kovinsko pitot cev Master, se je ta čas občutno podaljšal. Vse skupaj gre lepo skupaj brez problemov. Vse pohvale proizvajalcu.
Želel sem narediti maketo enega od letal, ki služi v RAF za šolanje pilotov. Vsa so pobarvana v črni barvi, ki se precej sveti. Samo barvanje je bilo sila enostavno. Bolj sem se namučil, ko sem želel narediti svetleči odtenek pravega letala. Na koncu sem se zadovoljil s kompromisom, s satin Liquitex lakom.
Dokupljene nalepke Alley Cat #72004 so odlične, tanke in točne. Mehčalca sploh nisem potreboval. V setu pa je komplet za tri letala – iz vsakega squadrona po en vključno z vsemi stencili.
Airfix Hawk priporočam tako začetnikom kot tistim z veliko maketarske kilometrine. Verjamem, da je z nalepkami iz škatle za akro skupino Red Arrows zelo privlačen nakup za marsikoga. Pa še cena je res ugodna. 

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake