18. 4. 12

Lotus Seven [3.del]

Predstavitev makete in referenčnih slik si lahko ogledate v prispevku Lotus Seven [1.del].

Predelavo karoserije si lahko ogledate v prispevku Lotus Seven [2.del].

Po nanosu temeljne barve sem manjše napake popravil z nanosom tekočega kita Mr. Surfacer 500. Kit je enostaven za nanašanje, pomagal sem si  z zobotrebcem. Ko se je dodobra posušil, sem odvečnega zbrusil stran. Sledil je nov nanos primerja in morebitno ponovno odpravljanje nepravilnosti s kitanjem.















Kot temeljno barvo sem uporabil siv primer s polnilom proizvajalca Alclad II. Gre za zelo dober produkt, ki se precej hitro suši.




Kasneje sem celotno karoserijo zbrusil z vodobrusnim papirjem granulacije #2000. S tem sem dobil gladko površino, na katero bom nanesel naslednje sloje barve. 



0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake