1. 4. 12

Križar v Sveti deželi


Figuro sem kupil že kar nekaj časa nazaj in je bil res že čas da jo dokončam. Zakaj križar? Tematika me ne zanima preveč; odločitev je bila popolnoma zaradi barvu, ki jih figura ima. Hotel sem figuro z rdečo, črno in belo barvo - torej barve, ki predstavljajo dokaj velik izziv za neizkušenega figurista. Kaj sem odnesel iz tega projekta? Rdečo barvo ne svetlite z belo, ker postane roza, zato raje vzamite rumeno barvo za svetlenje.
Črna barva je problematična, ker je najtemnejša na barvni lestvici in jo zato ne moremo temniti. Treba je namešati svetlejši odtenek črne, da lahko potem uporabimo čisto črno za najtemnejše sence. Za različne efekte uporabimo različne barve. Če želimo hladnejšo črno, primešamo črni temno modro, če želimo toplejše odtenke, primešajmo rjave odtenke.
In podobno je z belo. Za osnovno barvo je treba namešati umazano belo, da lahko potem čisto belo uporabimo za najsvetlejše dele. Če hočemo hladne odtenke, beli barvi primešamo sivo, če hočemo tople odtenke pa kaki, bež itd.
Prva slika prikazuje začetek dela. Jaz vedno začnem z obrazom, saj je najpomembnejši. Ko sem z njim zadovoljen, nadaljujem z drugim delom figure.




Na slikah sem opazil še neke malenkosti, ki jih še morem popraviti do Mosona in SVMja. Velikokrat slišim, da kakšen maketar potarna, da mu neka stvar ne gre tako kot bi si želel. Popolnoma ga razumem, saj tudi jaz večkrat pojamram, da nisem zadovoljem z svojimi pobarvanimi figurami. Edina rešitev je, da se spopademo z problemom in ga premagamo. A brez dela ne gre...


1 komentarji:

marmotte pravi ...

Huda. Edino predlagal bi ti, da prebarvaš podstavek na temno, glede na to da je podlaga pesek, ki je svetel.
lp Jernej

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake