20. 2. 12

Tiger I 2. del

.
Pa počasi napredujemo. Naslednji korak so seveda filtri in wash. Lahko tudi obratno, vendar se nam ponavadi zgodi, da se nam filter vseeno nabere po vogalih in ko gremo z washem čez, ga lagodno pokrijemo. Tako ga ni treba čistiti. Ker je bela res čista, se uporabil filter, da sem jo malo umazal in jo dodatno še malo bolj povezal z sivo.
Nato sledi wash. Pri zimskih vozilih bolje pride do izraza temnejši wash, ki ga nanesemo po vseh kotih ...

Medtem ko se wash suši, sem se lotil koles. Na hitro sem naredil wash z AK produktom Dust effects. To služi samo temu, če slučajno temni pigment ne bi prekril cele površine in bi tako spodaj zijala nepostarana barva. Je pa tudi to hiter postopek pri staranju zaprašenega vozila brez blata.
Potem sledi sloj pigmenta. Ta sloj bo samo za podlago, tako da nisem preveč previden pri nanašnaju. In ker imam v predalu Migov fixer, ga bom uporabil. Lahko tudi uporabite navadni white špirit ali pa Vallejeve lake.


Enako naredimo pod blatniki, še preden zalepimo kolesa, ker potem dostop ne bo mogoč.

Potem pa se lotimo gosenic. Ker delam zimsko vozilo, bi ta korak lahko zlahka spustil in samo nanesel temni pigment. Odločil sem se, da poskusim barve, ki jih imam že nekaj časa v predalu. To je Lifecolorjev Dust and Rust set. Najprej nanesem njihovo prašno barvo


Potem pa z koščkom pene nanašam rjaste odtenke od temnejše do svetlejše. Tehnika je odlična za simuliranje tanka, ki že dalj časa miruje.






Rjasti odtenki so odlični in jih bom zato uporabil pri staranju izpuha. Ker pa simuliramo zimsko vozilo, spet nanesemo temen pigment in ga fiksiramo z Migovim zvarkom.
Potem pa se lotimo še metaliziranja gosenic. Nastrgamo grafit (navaden svinčnik) in ga podrgnemo kar s prstom.




Takole pa zgleda Lifecolorjev set

V naslednjem tednu pa se začnem ukvarjati z olji in emajli.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake