1. 2. 12

SAAB JAS-39C Gripen

a







SAAB JAS-39C Gripen , Bilek #984, 1:72, c/n.39237, 211 Sqn. Časlav, Češka 2011
V bistvu je to Italerijeva maketa v Bilekovi embalaži. Pri tem pa so nove nalepke za vsa češka letala, plehci za par drobnarij, odlična sestavnica in prospekt/risbe detajlov. Vse to naredi pakiranje izredno atraktivno. Za nameček pa je še ceneje kot Italeri. Ugodno, ni kaj.
Maketa se sestavlja z nekaj težavami. Žal so detajli preslabi, da bi dobili pozitivno oceno. Paneli pa preplitki in preširoki za današnje standarde, tako da so kar klicali po tem, da jih popravim. Kar precej pa sem moral vrezati novih, ker jih enostavno ni bilo. Ogromno dela torej, da bi dobil vsaj približno dobro in točno maketo. Na srečo je na trgu odličen Eduard set #72343, ki mi je bil precej v pomoč. Uporabil pa sem še Pavlin set za notranjost kabine #C72022 in lestev Maestro Models #7218.
Nalepke so povprečne, ker nekatere kljub mehčalcu malce srebrijo. Barval sem z Gunze kombinacijo H306 in H311. Na koncu pa maketo polakiral s satin lakom Luquitex, tako kot vse moje makete sodobnih lovskih letal.
Kaj reči za konec. V merilu je to najboljša maketa. Žal boljše ni. Upam pa, da se nas kdo od daljnovzhodnih proizvajalcev usmili in naredi kaj novejšega. HobbyBoss, kje si?

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake