12. 2. 12

Tiger I 1. del


Že od prejšnega SVMja se mi je na omari valala škatla Tigrčka. Kupil sem ga na štantu spletne trgovine Maket.net - http://www.miniatures.si/zen/.
Kar nekaj časa sem hotel narediti pobeljenega zgodnjega Tigra. Žal ga nisem dobil v 1/35 in sem tako pograbil priložnost da poskusim z manjšim merilom. Tekme se hitro bližajo in je treba pokazati kaj novega


Tamiyine makete so skoraj vse na hitro sestavljene. Večjih pretresov ni bilo in iz škatle je to takoimenovana vikend maketa. Spodnji del trupa je kovinski (diecast), kar da maketi težo in tako dobiš občutek, da delaš nekaj več, kot samo plastično maketo.



Ker je Tiger v osnovi temno siv, sem si delo olajšal z akrilno temeljno barvo za plastiko. Sprej se uporablja za blatnike pri avtu, a je izredno fin in ga z lahkoto uporabimo za maketo. Tako sem z enim korakom zaščitil plastiko in dobil osnovno barvo makete.



In tako pridemo do zimske kamuflaže. V člankih sem že opisal tehniko, zato se ne bom ponavljal. Če koga zanima celoten postopek: 1. del in 2. del .

Ker pa maketa trenutno zgleda, kot da bi jo pošpricali z barvo, moramo uporabiti mapping, da bi dobili efekt na spodnji sliki. Pred mappingom ne pozabimo na sijoč akrilni lak, da preprečimo nadaljno delovanje laka za lase.

S čopičom preprosto rišemo neprave vzorce.

In slike trenutnega stanja






Tako dobimo res razgibano površino, ki je odlična za nadaljno staranje. In tako smo pripravljeni na oznake in prvi filter...

2 komentarji:

lenoba pravi ...

Siva deluje v primerjavi z belo prav dolgočasna. A bi jo isto mapiral kot belo?
LPJ

prvi pravi ...

Veš, da sem isto razmišljal. Po drgnenju z belo ostane siva malce pobeljena, kot fading. Po drugi strani pa se najbrž isto zgodi na pravem vozilu. Bo treba razmisliti.

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake