14. 10. 11

Shelby Cobra MK - popravki, dodatki

.
Naknadno sem opazil še nekaj napak oziroma pomankljivosti na tej maketi. Na nekatere so (ste) me opozorili tudi maketarski kolegi. Hvala!
Povezava do galerije: KLIK

Kakorkoli že, odločil sem se še malo izboljšati tole Cobro. Zato sem v izpuh kanil malo črne barve. Primerjava prej / potem:




Nato sem se lotil izdelave novega roll-bara. Revellov je bil popolnoma napačne oblike. Na vsaki prvi sliki je Revellov del, na vsaki drugi pa moj, izdelan v samogradnji.




Sledilo je barvanje z Alclad II krom barvo. Na slikah novi roll-bar zgleda precej temnejši a v živo razlika ni tako očitna.




Za popestritev notranjosti sem dodal še avtomobilsko revijo in dva rock'n'roll CD-ja. Slednja sem zataknil v žep sovoznikovih vrat.





Upam, da ste uživali v prispevkih, in da bodo komu prišli prav.

Hvala za komentarje.

Maketa je končana.

2 komentarji:

prvi pravi ...

Matic, že prej je maketa super izgledala, po popravkih pa je še boljša. Veliko maketarjev pa prav to zadnjo fazo preskoči in tako žal ne "izstisne" vsega iz makete.

matic176 pravi ...

...kar ze mi zdi precejšnja škoda. Menim, da je treba povleči iz makete ves potencial, ki ga premore, oz. se temu čimbolj približati.

Hvala!

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake