17. 10. 11

vincent

.
Figura je od Poljaka kupljena lani v Kranju, merilo je 1/32 oz 54 mm. Sicer še ni končana, ampak prav veliko dela me pa ne čaka.






Lp Jernej

4 komentarji:

lenoba pravi ...

Karo vzorec - vrhunsko! Pa se ti zdi OK, da so lasje in plašč enake barve?
LPJ

marmotte pravi ...

Ja v bistvu je plašč rdeč in lasje oražni, tako da bi na koncu mogl zgledat precej različno.

matic176 pravi ...

Zanimiva figura!

Najverjetneje se bom v kratkem tudi sam spustil v izdelavo kakšne figure. Ker sem pa popoln začetnik na tem področju, me zanima s katerimi barvami se je najbolje lotiti figur? Z olji?

marmotte pravi ...

Svetujem ti da malo probavaš in tako prideš do kombinacije, katera bo tebi ustrezala. Sam sem začel z olji, pa nato prešaltal na akrile, pa nazaj na olja, pa spet na akrile. Moj zaključek je ta, da večinoma uporabljam akrile, vendar pa za določene elemente še vedno raje uporabim olja(npr. konji).

LP Jernej

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake