11. 3. 11

Vespa "Šestdeseta"

.
"Prikupna, bleščeča lepotica bo ob večerih, pred bowling klubom, vsem mimoidočim izvabljala poželjive, do neke mere celo zavistne poglede. In ponosen bom na dejstvo, da je moja."

Izdelave Vespe sem se lotil v sklopu tekmovanja Vespa Group Build.

Predvidena dela:
-odstranitev vseh neestetskih šivov
-kitanje nepravilnosti
-izdelava nekaterih manših dodatkov, npr. vzmeti
-dodatek žičk
-nova preobleka v rdeči barvi

-enostavna podlaga/diorama

Začetno stanje:




Pobrušeni in pokitani deli, kjer je bilo to potrebno. Odstranil sem šive in tudi ostale nepravilnosti, glede na referenčne slike. Med drugim je verjetno najbolj opazna sprememba sprednjega blatnika. Zvrtal sem nekaj lukenj, odstranil odlitke vzmeti, ter malo pobrusil pnevmatike, da niso več tako svetleče.


Originalne ponazoritve vzmeti, če jim lahko tako rečemo, so bile popolnoma neprimerne, zato sem jih odstranil in izdelal vzmeti vredne svojega imena. Večje so namenjene sprednjemu sedežu, manjše pa zadnjemu.
Temeljna barva:

Dele sem odel v ustrezne osnovne barvne odtenke.

Končana usnjena sedeža:

Dodani ventilčki na kolesih:

Vespo sem nato polakiral.
Nekaj kozmetičnih popravkov na krmilu. Ne spreglejte zanimivega pogleda, luči.

Primerna obutev je bistvena. Dodal sem vzmet in nekaj žičk.

Nameščena sedeža z vzmetenjem:
Končni rezultat:
Naknadno sem opazil, da sem pozabil na gumijaste ščitnike na nogicah. V kombinaciji z reklamnim panojem zgleda takole:

1 komentarji:

prvi pravi ...

Odlična maketa!

Sem si jo podrobno ogledal in sem res presenečen nad vsemi popravljenimi detajli.

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake