4. 3. 11

UAZ 469

Živijo,
na letošnjem državnem prvenstvu sem kupil, kar se mi je takrat zdelo, precej kul maketo, vendar pa se je že pri sestavljanju prvih delov pojavil problem prilagajanja. Po domače povedano, je ta maketa največji možni crap. Maketa je drugače od neke vzhodne firme imenovane Military wheels. Sestavljena je kakor je, večjo pozornost pa sem namenil barvanju in staranju, zato sem kronološko predstavil posamezne tehnike, ki sem jih uporabil.






pobarvana notranjost

osnovna barva

lak za lase

...še enkrat osnovna barva, to pa zato ker sem hotel ponazorit avto, ki je bil cel prebarvan v eno barvo, ki se je kasneje začela luščiti oz. drgniti




...zdrgnjena barva...

...polsvetleč lak...

...lak za lase drugič...

...drugi sloj osnovne barve, senčenje...


rezultat zgornjega postopka...


...zdrgnjena barva drugič...

...ena vrata so bila preveč uničena, zato sem jih zamenjal z drugimi, prav tako rabljenimi lol




...fading z olji...

...wash...

...rja, umazanija ki teče...

...sledi še predprašenje in pigmenti in lahko rečem da je maketa končana...

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake