1. 6. 24

Mitsubishi T-2 (Platz 1:72)

Mitsubishi T-2 »Blue Impulse«, Platz AC-13, 1:72, 111, 59-5111, Japonska. Blue Impulse je japonska vojaška akrobatska skupina. Najprej so nastopali s F-86F Sabre. Potem so 13 let uporabljali Mitsubishi T-2 in z njimi nastopili 175 krat. Od leta 1995 pa imajo T-4. Pred desetimi leti sem izdelal maketo Mitsubishi F-1 proizvajalca Platz, ki je enoseda verzija šolskega T-2. Takrat sem zapisal, da ima maketa lepe detajle in da se dobro sestavlja. Skratka, da je dobra osnova za izdelavo zanimive makete. S tem se strinjam še danes. Razlika pa je ta, da je bila plastika za mojega T-2 v modri barvi iz preprostega razloga, ker so tako delno pobarvana tudi originalna letala skupine Blue Impulse. Mnogi pač ne barvajo svojih maket, ampak samo nalepijo nalepke na plastiko in maketa je tu. Sam nisem takšnega tipa maketarjev, zato me je modra barva precej motila pri sestavljanju. Vidljivost je namreč precej slabša kot pri sivo obarvani plastiki. Uporabljeni dodatki: Platz/Eduard plehci M-72021, maske Eduard CX 406, izpuha iz smole ResKit, kolesa iz smole ResKit RS72-0055 in na koncu še Master pitot cev AM-72-037. Kot sem že omenil, mi sploh ne bi bilo potrebno barvati plastike, ker je že v osnovi temno modre barve. Samo nalepke na svoje mesto in letalo bi bilo gotovo. Pa to ni moj način dela, zato sem uporabil Mr.Paint barve namesto nalepk, kar je pomenilo veliko maskiranja in na sploh več dela. Servisni napisi (stencili) pa so normalno nalepljeni po končanem barvanju. V svoji vitrini že imam narejena T-1 in T-4, zato bo T-2 lepo zaokrožil to majhno in zanimivo zbirko japonskih vojaških šolskih letal. Če koga zanima recenzija F-1, je ta tukaj: SVM: http://svmalem.blogspot.com/2014/12/mitsubishi-f-1.html

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake