1. 5. 24

Toyota Celica GT-Four (Tamiya 1:24)

Toyota Celica GT-Four, Tamiya #24125, 1:24, 1993 Monte-Carlo Rally Winner. Tamiya je kmalu po zmagi Toyote na rally Monte-Carlo '93 dala na trg maketo Celice GT-Four, ki jo je takrat vozil Didier Auriol s sovoznikom Bernard Occelli. V škatli so še nalepke za drugo sestrsko vozilo s finsko posadko. Ta maketa je torej stara že preko 30 let, ampak to se ji prav nič ne pozna. Še vedno je najboljša opcija za to vozilo. Plastika (v beli in temno sivi barvi) je odlično odlita. Detajlov je dovolj. Prozorni plastični deli so kristalno čisti. Tudi sestavlja se zelo enostavno. Pravzaprav nisem našel nobene večje napake. Zelo sem užival pri sestavljanju in to brez kakšnih dokupljenih dodatkov. Lahko rečem, da je maketa sestavljena iz škatle, če ne upoštevam, da sem v samogradnji naredil mrežo za hladilnik, mrežo za motor zgoraj in nekaj podrobnosti v notranjosti vozila. Barval sem z Mr.Paint barvicami. Najprej sivi primer in po finem brušenju še beli. Malo sem si otežil delo s tem, da sem rdeče in zelene dele barval namesto, da bi uporabil nalepke. V ta namen sem si naredil lastne maske, tako da sem prekopiral nalepke na maskirni samolepilni papir. Na koncu barvanje in po lepljenju ostalih nalepk, sem celo vozilo spoliral s tremi Tamiya Compound polirnimi pastami. To je 400. maketa po vrsti v moji novejši zgodovini maketarjenja. Za čas otroštva je bilo narejenih še več, a teh nisem štel, ker se niso ohranile. Želel sem, da bo »slavnostna« maketa nekaj posebnega, da ne bo letalo ali vojaško vozilo. Zdaj pa grem naprej: 401, 402, 403,….

2 komentarji:

stempihar pravi ...

kar presenečenje !

Dober izdelek.

P.k

silvopst pravi ...

Hvala

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake