16. 11. 12

Sd.Kfz. 7 Vinjeta PRVI DEL

Po krajšem premoru se spet javljam. Tokrat imam v delu Revellovega Sd.kfz.7 v merilu 1:72. Kot ponavadi sem se tudi tokrat odločil da naredim vinjeto, AFRIKA KORPS , Libya 1941. Na sami vinjeti nameravam napraviti neko manjšo oazo s palmo in seveda vodo. Doma sem v stari zalogi našel nemško figuro voznika, ki ravno pije zato jo nameravam vključiti. Sedaj pa slike, kar mi je uspelo napraviti do danes. Več slik sledi v drugem delu.

                                                      Iz žice sem napravil obliko palme..
                        Nato sem jo premazal z avto-kitom, sedaj jo je potrebno obdelati in detajlirati
                              Iz jogurtovih folij in žice sem napravil palmine liste ter jih nato obrezal

                       Podstavek sem napravil iz odpadnih CD plošč, uporabil sem tudi prava kamna.

1 komentarji:

prvi pravi ...

To Gašper! Bom z veseljem spremljal napredek. Sam trenutno pišem manjši članek o izdelavi podlage...

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake