5. 11. 12

Lockheed Martin F-16I Sufa

Lockheed Martin F-16I Sufa, Kinetic #72001, 1/72, 425, Tayeset 119 The Bat Sqn., Izrael 2007
Sufa je prva Kinetic maketa v tem merilu. V 1/48 izdelujejo nekaj odličnih maket. Prestop v »nižji« razred pa jim ni najbolj uspel. Zakaj? Zato ker je ogromno sestavnih delov in nekateri so tako majhni, da je praktično nemogoče delati z njimi. Poleg tega so detajli precej mehki in paneli preširoki za to merilo. Za nameček pa je sestavnica precej pomanjkljiva in natisnjena v premajhnem A5 formatu. Edino, kar je za pohvalo, so odlične Cartograt nalepke, ki vsebuje tudi vse stenile.
Samo sestavljanje je bilo precej zapleteno. Notranjost kabine sicer ni tako slaba, a sem jo vseeno zamenjal z odličnim Aires setom iz smole #7262. Piko na i pa je dodal še Big Eduard komplet plehcev, ki vsebuje res vse potrebno za tiste, ki radi komplicirajo tako kot jaz - vključno z izraelskimi Remove before flight.
Barvano s kombinacijo Gunze akrilov, ki so namenjeni za izraelsko letalstvo: H310, H313, H74 zgoraj in H308 spodaj. Kot sem že omenil, so nalepke odlične, tako da z njimi nisem imel prav nobenih problemov. Pa še točne so.
Končana maketa sicer izgleda zelo atraktivno, tako da se sploh ne vidi, koliko dela sem imel z njo, da sem prišel do takšnega rezultata. Ravno zato Kinetic Sufo priporočam le najbolj izkušenim maketarjem. Ostali pa raje nabavite Hasegawo. Boste bolj zadovoljni kljub višji nabavni ceni.



0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake