30. 6. 11

Anakin's Jedi Starfighter (Star Wars)

.
Ker sem zelo velik oboževalec Vojne Zvezd sem se odločil napravit zbirko na to temo. Ta starfighter je prvi v zbirki. Maketa je seveda easy kit od Revella, maketa je sicer narejena tako da je lahko gotova v 5min ampak se je pri meni zavleklo dva meseca:) Bilo je potrebno dosti kitanja in brušenja. Barval sem z Gunze, Humbrol in Revell barvami. Staranje sem napravil s pomočjo Chippinga(luščenje), wash (ti. umazano pranje) ter z postshadingom( Posenčenje). Na koncu pa vse skupaj prelakiral z Gunze-ovim mat lakom. Z končnim izdelkom tega ''side projecta'' sem zelo zadovoljen in sem med delom izredno užival. Tako uničenega sem ga naredil nameroma, ker vsak, ki je gledal Vojno zvezd ve kakšne vragolije počne Anakin..:D LP Gašper P.


1 komentarji:

prvi pravi ...

Hudo Gašper!

Jaz sem imel oziroma imam enako idejo in maketo. Samo vlečem jo že od prejšnega leta. Bom pa maketo pobarval v rdeči kamuflažni barvi, kot pride iz škatle.

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake