1. 3. 24

Dassault Falcon 50M Surmar (Sova-M 1:72)

Dassault Falcon 50M Surmar, Sova-M SVM-72015, 1:72, 30, 24F, Francija. Falcon 50 je za mene najlepše poslovno letalo. Francija ga je uporabljala v letalstvu in mornarici. Slednja še vedno ima aktivna 4 posodobljena 50MI. Tudi italijanska vojska uporablja 2 letali za VIP prevoze. Sova-M je maloserijski izdelovalec maket v »short run« tehniki. Slovijo po tem, da izdelujejo zanimive makete, ki jih ne ponuja nihče drug. Prevladujejo predvsem poslovna letala. Žal pa je plastika precej osnovna. Včasih ponudijo v kompletu tudi plehce. Maske pa so bolj redke. Jaz sem imel z mojih falconom precej dela. Kita je šlo precej. Posledično pa mnogo brušenja in prilagajanja. Skratka katastrofa. Če ne bi imel toliko izkušenj s tovrstnimi maketami, bi že zdavnaj obupal. Na srečo sem uporabil nekaj dodatkov, da sem izboljšal končni izgled: Mini World A72 66 za air intake, pitots in antennas, maske KV Models #72687 in pa plahce NH Detail A72-072. Barvna shema francoskih mornariških 50M je enostavna. Bela barva po celem letalu in črna črta po bokih. Spet sem uporabil Mr.Paint barve. Nalepke so dobre. So tanke, a prav zaradi tega rade hitro počijo, se raztrgajo. Kljub obilici dela in zajebancije, je nastala lepa maketa. Na koncu se niti ne vidi, koliko truda je bilo vloženega. Primerno samo za zelo izkušene maketarje.

2 komentarji:

stempihar pravi ...

res lepo narejeno in verjamem ,da je tekel znoj in kletvice!

silvopst pravi ...

Hvala Samo. Včasih se prav čudim sam nad sabo, kako uživam v izdelavi takšnih zahtevnih maket.

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake