1. 1. 24

UH-60J(SP) Rescue Hawk (Hasegawa 1:72)

UH-60J(SP) Rescue Hawk, Hasegawa #02375, 1:72, 592, 18-4592, JASDF Air Rescue Wing 2014. Leta 1990 je Japonska prejela prve od 40 naročenih UH-60J. Prejemali so jih vse do 2005. Zaradi tega se helikopterji med sabo razlikujejo v opremi. Nekateri imajo cev za tankanje goriva v zraku, drugi spet ne. Prvi dobavljeni so bili pobarvani v beli in oranžni barvni kombinaciji. Kasneje so vsi dobili dvobarvno modro morsko kamuflažo. Hasegawa je Sikorsky UH-60A v 1:72 prvič dala na trg že davnega leta 1985. To se pozna tudi na plastiki, saj je detajlov bolj malo. UH-1J, ki sem ga delal jaz, pa je iz leta 2021. Vendar gre tukaj le za nove nalepke. Na srečo so v pakiranju tudi plehci za razne antene. Kaj več pa ne. Sestavlja se kar solidno. Notranjost je seveda precej špartanska, zato sem moral uporabiti dodatne plehce Bilek PB033 narejene pri Eduard. V veliko pomoč so mi bili resin dodatki Armycast M&M AC72012 engine set in AC72020 upgrade set. Zamenjal sem tudi kolesa ResKit RS72-0044. Maske za prozorne dele sem večinoma naredil sam kljub dejstvu, da sem imel KV Models set #72296. Barvna kombinacija Mr.Paint je pri meni že znana, saj sem jo uporabil pri japonskem RF-4J in F-2A. Gre za set dveh barv, ki sta skupaj v kompletu s številko MRP-0295. Nalepke so sicer kar točne, a je z njimi kar precej dela. Lahko rečem, da so tipične za tega proizvajalca maket. Ta modra »Sea camouflage« pri japonskih letalih in helikopterjih me je vedno privlačila. Pa UH-60 tudi še nisem imel v svoji zbirki, tako da je bila odločitev kar enostavna. Je pa res, da je bilo precej dela, da sem prišel do končnega rezultata.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake