1. 3. 21

Fiat F-86K Kappone

Fiat F-86K Kappone, Special Hobby SH72146, 1:72, 51-62, N.C.128, 23° Gruppo, 51° Aerobrigata, Italija. Italija je imela vsega skupaj 93 F-86K. Prve so začeli uporabljati leta 1957. Kasneje so dobili še 22 letal iz Francije in 8 iz Nizozemske. Fiat je v začetku šestdesetih vsa letala posodobil s F-40 krili in nosilci za dve sidewinder raketi. Zadnji polet tega letala je bil julija 1973. 51-62 je preživel vse do danes in ga je možno videti v italijanskem nacionalnem letalskem muzeju Vigna di Valle. Special Hobby je naredil short run orodje za maketo F-86K in F-86L. Pri tem pa se je precej spogledoval s Hasegawo F-86D. Pravzaprav ga je marsikje kar prekopiral. A SH izdelek je daleč od japonske kvalitete. Čiščenja drevesc je precej. Kabina je osnovna. Na srečo so dodani plehci, ki jo precej izboljšajo. Kolesa so iz smole. Moti pa slabo narejen prozorni vakuumirani pokrov kabine (dva). Jaz sem ga zamenjal s plastičnim (hvala Rudi). Plastika je lepo in še kar točno gravirana. Tu pa tam manjka kakšen panel, zato sem jih dodal. Tudi nekaj napak je v navodilih sestavnice. Ker ima F-86K na tleh spuščena predkrilca, sem jih naredil v samogradnji. Tudi topove sem izboljšal z »albionkami«. Še precej drugega drobnega dela je bilo na tej maketi. Barve spet MrPaint. Najprej sivi primer. Za njim še srebrni primer, ki je na nekaterih mestih že tudi končna barva. Potem še kopica drugih barv. Nalepke so iz škatle. Za Italijana je kup napak, saj gre za letalo, ki je prišlo iz Francije. Moral sem precej improvizirati. Na srečo imam veliko zalogo starih nalepk – ostankov. Special Hobby F-86K je solidna osnova, a je daleč od današnjih standardov. Veliko tesanja in plastične kirurgije je potrebno, da prideš do zadovoljivega izdelka. Pri meni na koncu vsega sploh ni izpadlo slabo. Prav nasprotno. Priporočam samo tistim, ki imajo izkušnje s podobnimi maketami.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake