13. 11. 19

F-117A Nighthawk









F-117A Nighthawk, Hasegawa 1:72, SP308, Idol Master 2, Yukiho Hagiwara
Nighthawk je za mene eno grših letal, ki sem jih kdaj videl. Oblika je bila pač podrejena uporabnosti – »navidezni« radarski nevidnosti. Serijska letala so bila zato črno/sivo pobarvana. Skratka en velik maketarski dolgčas.
Hasegawina maketa je prvič ugledala luč sveta leta 1999. Je solidno narejena z malo sestavnimi deli, ki pa lepo nalegajo skupaj. Te makete sploh ne bi naredil, če ne bi dobil verzijo z nalepkami Idol Master. Te so jo namreč naredile vsaj gledljivo.
Uporabljeni dodatki pri sestavljanju: Eduard plehci #72324, resin notranjost kabine Aires #7222, Quickboost V-Tail QB72284, CMK kolesa Q72100 in maske Eduard CX108.
Barva makete je nekaj unikatnega, zato je nisem našel na trgu. Naredil sem jo tako, da sem zmešal MRP 119 in MRP 159. Približno vsake polovico. Nalepk je rekordno veliko – 2x po dolžini povečan A4 format. Ponekod nalegajo v treh ali celo po štiri plasti ena na drugo. Posledica pa ta, da sem uporabil kar precej mehčalca zanje. So pa odlične in se lepo dela z njimi.
Ta maketa verjetno spada v kategorijo What If. Je pa zanimiv poskus kako grdega račka spremeniti v laboda. Mislim, da je Hasegawi z nalepkami za Idol Master 2 to kar uspelo.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake