14. 8. 14

CONFISERIE

Najnovejša vinjeta, ki se je iz enostavnega projekta zavlekla v malo zahtevnejšega. Vinjeta prikazuje nemškega ostrostrelca(merilo 1/72) v zasedi v totalno porušenem mestu St.Lou leta 1944 v Franciji. Vinjeta je bila celotno izdelana v samogradnji, uporabil sem le dve figuri od proizvajalca REVELL. Kot osnovo sem uporabil pokrovček za posode za vlaganje, hišo sem v celoti napravil iz balze ter čez njo nanesel avto-kit ter nato z skalpelom rušil ''omet''. Tlakovce sem napravil s pomočjo gravirke in stirena, ulično svetilko sem napravil iz LED diode ter vatirne palčke. Same ruševine sem izdelal iz ostankov avto kita ter furnirja, iz furnirja sem prav tako napravil vso pohištvo. Med vsemi detajli sem dodal tudi steklenico rujnega, ker pač brez tega žal ne gre :D Uporabljal sem AK akrile,pigmente, washe. Sedaj pa še slike:
















0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake