11. 9. 12

William Tell


Poletje je mimo in maketarska miza že nestrpno čaka na nove projekte. Edini projekt, ki mi ga je uspelo končati to poletje je figura Williama Tella, ki sem jo dobil prejšnje poletje na World Expu v Švici. Ker ima zanimive barve, sem se je z veseljem lotil. Wiljam je bil poštenjak, torej pozitivna osebnost, in tako sem za barvanje uporabil zgolj tople barve - zelena in rdeča sta posvetljeni z rumeno. Kot vedno, bi se lahko bolje odrezal, a kljub temu imam občutek, da sem veliko odnesel tudi od tega projekta. Jabolko je žal preveč skrito pod travo in to moram zagotovo popraviti do naslednje tekme...










1 komentarji:

Unknown pravi ...

Men je čisto hud, sam se pa odloči, koliko sem referenca. Če zapičiš v jabolko puščico, bo kaj bolj vidno? Še na glas razmišljanje: 1. podlaga je monotona, ni na nivoju figure. 2. v živo je najbrž drugače, ampak levo stopalo od mulca in Wiljemova desna roka, je videti enak odtenek kože. Utrjenemu descu bi prisodil temnejšo, otroku ba bolj svetlo, nežno kožo.

LPJ

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake