1. 6. 12

Panavia Tornado ADV/F.3






Panavia Tornado ADV F.3, Revell #4375, 1:72, MM.7232, 36-10, 12. Fighter Sqn., 36. Wing »Ricardo Helmut Siedl«, Italija 2004
Kvalitetne makete Tornada F.3 v merilu 1:72 ni na trgu. Še najboljši je Italeri iz konca osemdesetih let. Žal pa je za današnje standarde zastarel. Zakaj govorim o Italeri. Zato, ker je v Revell pakiranju ista plastika, le nalepke so druge.
Da bi izboljšal slabo osnovo, sem se odločil, da jo kombiniram z odlično maketo Tornada IDS/ECR, ki jo je pred leti naredil prav Revell. Ta slovi po krasnih in točnih detajlih. Italeri je tako ostal le sprednji del trupa (pa še to sem moral večji del na novo gravirati), podvozje, prozorni pokrov kabine in del notranjosti pilotske kabine. Ostalo pa je od IDS/ECR verzije: krila, višinska krmila, rep, kolesni prostori skupaj s kolesi, sedeži,… Vseeno to še ni bilo dovolj, zato sem si pomagal z Eduard setom #72359 in Master kovinsko pitotovo cevjo. Vse skupaj je presenetljivo dobro prilegalo skupaj, tako da sem bil pozitivno presenečen nad tem.
Barval sem z Gunze akrili. Nalepke pa so iz seta Mark I. Ltd MKD72011, ki ponuja poleg knjige še opcijo za 12 različnih Tornadov. Ker pa ta stencilov žal ne vsebuje, sem bil prisiljen uporabiti stari Xtradecal set X006-72. O kvaliteti prvih nimam večjih pripomb. Stencile pa je bilo potrebno kar izdatno mehčati.
Končni izdelek kljub »dolgočasni« sivi barvi izgleda zelo atraktivno. Še posebej, če upoštevam, da je nastal praktično iz dveh precej različnih maket. S tem pa je cilj v popolnosti dosežen. 

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake