1. 3. 12

Northrop F-5E Tiger II

a







Northrop F-5E Tiger II, HobbyBoss #80207, 1:72, J-3038, »Agressor« Fliegerstaffel 1, devetdeseta, Švica
Zelo osnovna maketa, ki je pravzaprav stari Trumpeter z nekaj popravki. Prevladujejo namreč grobi detajli in poenostavljeni paneli. Nos letala preveč spominja na A/B verzije kot na E/F. Ampak ni vse tako hudo, ko se enkrat začne sestavljanje, kajti deli nalegajo relativno dobro in kakšnega večjega kitanja ni potrebnega. Za lepšo notranjost kabine kot dodatek priporočam zelo uporaben Eduard Zoom SS168, saj vsebuje vse nujno potrebno. Pa še nekaj zunanjih detajlov je zraven. Da bi popestril maketo, sem v samogradnji naredil odprt panel v nosu letala, lestev in še nekaj drobnarij.
Sem velik ljubitelj švicarskega letalstva, zato je bila odločitev o kamuflaži enostavna in to kljub dejstvu, da HobbyBoss nudi nalepke za tri veliko bolj barvno pisana letala. Nikakor pa nisem bil zadovoljen s tistimi, ki so v originalnem pakiranju, zato sem nabavil set IPMS Austria #03 029, kateri ponuja možnosti za vse švicarske in avstrijske Tigre. To se je kasneje pokazalo kot zelo dober nakup.
Barval sem s kombinacijo Tamiya in Gunze akrilov. O kvaliteti teh barv je škoda izgubljati besed. Odlične so.

Nova maketa me je stala 6€, Eduard set 3€ in in zgoraj opisane nalepke le 1€ (pri Propagteam). Že dolgo nisem sestavljal tako poceni. Vsekakor zelo ugodno. Priporočam slehernemu maketarju - tudi začetnikom.

0 komentarji:

SVM TEKMA

1. in 2. 6. 2013

Arhiv

Spletni dnevniki

Oznake